Thursday, March 18, 2010

biah wedding

Finally...

Alhamdulillah biah kawen dgn selamatnye..tema purple even aku xde bju purple yg cntik aku men hentam je mix n match dgn baju len hahaha nk xnak kain purple pon jd le..haha sbb biah ni awal2 da bgtau nak jgak suruh pakai purple adoi..
haha skrg die da bergelar isteri bkn lagi mcm dulu nak men langgar je..huhu tp tgk skrg same je mcm dulu huhu..cume bezanye die cpt ngantok..jeng jeng jeng...hahahhaha..ade ke patot klu tgh bergelar pengantin kan patotnye die behave like a queen sopan rite?tp hampeh...hahha aku pggil die biah pon ttp jgak ade balasannye..hahaha mcm bese la"otak ko ayon"wawawa...die sorg je pggl aku ayon?xbole bla..ayun la ngek sengal si biah ni
hahha pape pon aku wish yg terbaik untuk ko biah..wishing both of u happily ever after..amin..aku nk tgk baby ko nnti hehe n aku nak namekan die joyah ke bedah ke senah ke wawawa...(beranakla byk2 eh haha bole wat satu pasukan futsal) keh keh keh...

♥♥THIS R SUM OF D' MOMENTS DAT WE CAN SHARE♥♥

14 mac 2010


d'faces of hapiness


aksi kami di depan pelamin

memories me n biah



WE ALL WILL PRAY FOR UR HAPPINESS

LOTS OF FROM ME
♥♥♥






No comments:

Post a Comment